Wednesday 12 September 2012

Tracon 7, part 3


Then for the third and final set of photos from Tracon 7. Nothing alarming going on in this photo.


Legolas oh Legolas, you have no idea how long I ran after you until I finally bumped into you by accident and got a photo!


Suddenly! People I know! :D


Some anbu is good too.


IDK who you are but let me tell you this looked pretty damn awesome!


I died of happiness at this awesome Perona's ghost, halfway because it's such a well-made outfit and partially because Perona is a soft spot for me. I still have that crown that I trod on the night before the convention I think...


This one I also hunted through the con but for different reasons. You see, my little brother ordered me to find a tall white pony by the name A and to hug it and tell it greetings from him. Mission completed.


Leetah! I was expecting some Elfquest because of a certain guest of honour and I was not disappointed.


Wonder Woman and Catwoman seem amused.


Awwwwwwwwwwwwwww!!!!!


Hi there Jack Frost!


I don't recognize the character but let me tell you two things:
- This outfit is effing brilliant and I mean so brilliant I could cry, and
- Dude you may be the best at striking a pose and keeping it dead still, like, ever!


Pink Panther!

Ok, that was all the photos I took of others. Now to wait for the official photos to go up and possibly sharing our outfits as well. Possibly. I mean maybe. I mean if I don't look like a total eyesore.
(JK I'll def post the photos if I look like an eyesore, those are meant to be shared.)

4 comments:

  1. UAAAAA! Oletko sinä se mukava tyttönen, joka mainitsi mahdollisesta kiinnostuksesta tehdä EQ:n Clearbrook? Jätin Anikiin viestin "Conikaveri kateissa" -palstalle, mutta sitten huomasinkin viestisi kuvapalstalla. Vaikka ilmeisesti asutkin ulkomailla, jos olisit yhä kiinnostunut liittymään joukkoomme johonkin coniin (esim. Ropecon ensi vuonna), niin heitäpä viestiä sähköpostiini (maaria.posti@gmail.com) niin ohjaan sinut foorumille, jota minä ja muut EQ-ryhmäläiset käytämme keskustellaksemme pukuiluun liittyvissä asioissa. Olisin pyytänyt yhteystietosi jo Tampereella, jos pää olisi toiminut univelan ja flunssan takia yhtään paremmin...

    Niin, olen siis tuo kuvaamasi Leetah, mikäli se jäi epäselväksi. ^^;

    (Muuten, tuhannet kiitokset onnistuneen kuvan ottamisesta - naama kiilsi loppupäivästä niin pahasti, ettei iltapäivällä otetuista kuvista tullut kovin imartelevia. Tuo on kiva! <3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se olin juurikin minä ja mukavaa että olen mukava eiku -

      Ja juup, olen jo jokusen vuoden halunnut cossata EQ:ia mutta en ole saanut aikaiseksi. Sitäpaitsi näyttävämmät asut ovat aina kirineet EQ:n lempparihahmoni Clearbrookin edelle koska onhan se aika simppeli, hankala tunnistaakin ilman ns. "ryhmätukea". :D Islannissa asuminen on tässä tilanteessa korkeintaan hidaste, ei este, varsinkin jos merkkaan jo nyt ensi vuoden Ropeconin tms. suomiconin kalenteriini.

      Laitanpa heti postia!

      Delete
  2. Apua kauheeta löytää nyt tällee kaks kuukautta myöhemmin jonkun Tracon merkintä mistä löytääki oman naaman!

    Hyi mulle tuli kauheen paha mieli, että oon joutunu juoksuttaa ihmisiä yhen kuvan takia ;(! Oon kuullu oikeestaan useempaan otteeseen tästä! Sori mulla on vaan huono kuulo :'D
    Ja olen siis tuo Legolas cossaaja hei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coni flashbackit on niitä kovimpia flashbackejä. :D Nou hätä, hyvän asun perässä ei ole häpeä juosta (Legolasin onnistunut jäljitys on loppujen lopuksi osoitus aika hyvistä jäljitystaidoista). Ja mulla on susta sitäpaitsi ainakin KAKSI kuvaa. :DDD

      Delete